В подкрепа на родителите за ранното детско развитие
УНИЦЕФ и Лидл България разработиха специална онлайн книжка със съвети за правилно общуване и активен контакт за бъдещи родители и родители на деца до 12 месеца. Книжката е част от съвместно партньорство в подкрепа на програмата за ранно детско развитие на УНИЦЕФ в България.
Под заглавието „КАК от 0 до 1?“ книжката поставя основен фокус върху насърчаването на връзката между родителите и бебето, активен контакт и комуникация, която започва още по време на бременността - как да се научим да разчитаме сигналите на детето (усмивка, плач, завъртане на глава) и да разпознаваме неговите състояния, да знаем какво е приятно за него и какво не е, как да реагираме в една или друга ситуация.
Целта на тези съвети е да допринесат за качествено общуване между родителя и детето, което е незаменимо за бебето в тези първи месеци от неговото развитие.
Книжката е написана на лек и приятен за четене език от специалисти и е достъпна безплатно на lidl.bg/unicef и на roditel.unicef.bg за всички настоящи и бъдещи родители.
Съвместното партньорство между веригата магазини и организацията, посветена на децата, стартира в началото на март като част от средствата, набрани от продажби на продукти от детската серия на Lidl с марка Lupilu, се даряват в полза на програмата за ранно детско развитие на УНИЦЕФ в България.
Средствата от съвместната кампания ще се инвестират и в подкрепа на родители за развиване на техните умения чрез програмата „Работилници за родители“. Наред с това те ще се използват за обучения на медицински сестри от цялата страна.
Те ще консултират бъдещи и настоящи родители на деца до 3 години чрез безплатни домашни посещения и консултации от услугите за патронажна грижа, които ще бъдат открити във всеки един областен град на България.
Шер и Грег Олман на обложка на албума им „Allman and Woman“ през 1977 г. в Лос Анджелис. Снимка: Getty
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари